Благајничко и архивско работење
ЦЕЛ
Стекнување практични знаења за водење на благајничко работење и правилно имплементирање на законската регулатива. Овозможува учесникот да стекне вештини за почитување на принципите на канцелариското и архивско работење: точност, експедитивност, едноставност, еднообразност, прегледност, економичност и будност. Овозможува учесникот да стекне основни познавања и практична примена на законот за персонален данок на доход.
Учесници
Секој, без разлика на возраста, степенот на образование и работното искуство, што сака да се стекне со практично знаење во областа на благајничко, канцелариско и архивско работење.
Сертификати
Секој учесник кој успешно ќе ја заврши обуката ќе се стекне со Сертификат за посетена обука посетена обука за практична примена на благајничко, канцелариско и архивско работење.
Временска рамка
4 дена, 24 часа
Благајничко работење
- Евиденција на уплати и исплати во готови пари
- Благајничко работење со девизи за службени патувања во странство
- Благајничко работење во трговија на мало
- Благајничко работење со кредитни картички
- Интерни акти
- Правилник за благајничко работење
- Одлука за благајнички максимум
- Одлука за службено патување во странство
Канцелариско работење
- Прием, прегледување и распоредување на актите
- Заведување на актите
- Доставување на актите во работа
- Административно-техничко обработување на актите
- Испраќање на актите
- Разведување и класифицирање на актите
- Одлагање на завршните акти во писарница и чување на актите
Архивско работење
- Одбирање на архивска граѓа од документарен материјал
- Средување на архивска граѓа и документарен материјал
- Евидентитрање на архивска граѓа
- Категоризација на архивска граѓа
- Потпишување на документарен материјал на кој му изминал рок за чување,
- Уништување на предложениот документарен материјал,
- Чување, заштита и обезбедување на документарен материјал и архивска граѓа во соодветен простор
Обработени теми поврзани со даночните прописи
- Основање на друштво
- Водење на сметководство
- Оформување на документација согласно законските прописи
- Пресметка на персонален данок на доход и препознавање на трошоци кои се непризнаени согласно законот на данок од добивка, и тоа по следните основи:
- договори за дело, стипендии, донации, лекување;
- хотелски сметки и патни трошоци (авионски карти и сл.) за деловни гости;
- надомест за месечен паушал, патни и дневни трошоси на членови на органи на управување;
- издавање под закуп на движен и недвижен имот
- Користење на сопствено возило за службени цели;
- Репрезентација
Очекувани резултати Прочитајте повеќе
По завршување на обуката учесникот треба:
- да ги познава основните акти и поими во канцелариското работење;
- да ги извршува дејствијата кои ги опфаќа канцелариското работење и истите да ги извршува;
- да евидентира во канцелариски книги и да врши архивирање на документацијата;
- да го познава архивското работење;
- да прима, отвара, прегледува и распоредува пошта;
- да оформува предмет;
- да ги заведува и разведува актите во деловодникот;
- да врши упис во регистарот; да врши пренос и поврзување на основните броеви;
- да архивира, средува и чува акти, предмети и документи;
- да води картотека на предмети;
- да составува и обликува деловни писма и друга документација
- да користи и пополнува обрасци ( документација) во врска со извршувањето на внатрешното и надворешното трговско работење на деловните субјекти;
- да изготвува фактури, пополнува испратница и приемница;
- да стекнува навики за уредно, брзо и точно извршување на работата;
- да развива професионален однос кон клиентите.
Програмска поддршка, наставен материјал
- Предавањата се одвиваат во опремена просторија со модерна технологија, практична работа на индивидуален компјутер со користење на софтвер за финансово и материјално сметководство.
- Се изработуваат проекти, тестови и задачи за утврдување на стекнатите знаења за секоја целина пооделно.
Сертификат
- Секој учесник кој успешно ќе ја заврши обуката ќе се стекне со Сертификат за посетена обука посетена обука за практична примена на благајничко, канцелариско и архивско работење.
Пријавување
- Секој учесник треба да достави ПРИЈАВА ЗА ОБУКА.
Цена
15.000 денари
Цената вклучува трошоци за работен материјал, тестови, наставен материјал, освежување за време на паузата.
КОНТАКТ ТЕЛЕФОН ЗА ПОВЕЌЕ ИНФОРМАЦИИ: 078 383 053 / 02 3 22 00 54
Податоци за плаќање:
Примач: Нова Консалтинг.
Сметка: 3 0000000 2463254 Комерцијална банка.
Цел на дознака: ПО ФАКТУРА
Информации за предавачот
|
Ние успеавме да докажеме како практичната едукација може да биде почеток на професионална кариера!