Сметководство, примена на даночно законодавство и контрола на ФИ

Која е нашата специјалност?

Тренинг центарот Нова консалтинг повеќе од 10 години е лидер во делокругот на (не)формалното образование специјализиран за обуки во областа на сметководство и финансии. Досега оджани 200 обуки за практично водење на сметководство, даноци и финансии  и обучени преку 3000 учесници. Го развиваме концептот на доживотно учење, создавање на професионални, едуцирани и мотивирани финансови работници во Македонија.


За кого е наменета обуката?

  • Компании и институции кои сакаат да ги обучат своите вработени во делокругот на сметководственото работење и даноци, 
  • Вработени кои сакаат да стекнат дополнително знаење и да напредуваат во кариерата, и 
  • Невработени кои сакаат да се стекнат со практични вештини со цел да конкурираат на пазарот на труд.

Временска рамка

Вкупно траење на обуката: 72 часа, плус 20 часа работа на проекти, вкупно 92 часа

Понеделник/Среда од 17:00 до 19:50 (18 дена), или

Вторник / Четврток од 17:00 до 19:50, или

Петок од 17:00 до 19:50 / Сабота од 10:00 до 15:30 (12 дена)

Програма на обуката

  • Применлива законска регулатива од областа на сметководство и даноци;
  • Применлива рамка на финансиско известување;
  • Сметководствени концепти;
  • Контен план како организационо средство за сметководствена евиденција;
  • Поим, правила за книжење на сметките и  сметководствените настани;
  • Елементи на финансиски извештаи;
  • Корисници на финансиски извештаи;
  • Анализирање на трансакцијата врз основа на изворни документи, (изводи:денарски и девизни, касови извештаи, фактури: влезни и излезни, пресметки на: придонеси и данок на личен доход, амортизација, ДДВ, Данок на добивка и други,  за да се утврди ефектот врз: средствата, обврските и капиталот;   
  • Примена на правилата на двојно книговодство;
  • Евидентирања на книжењата, пренесување на книжењето во главната книга;
  • Подготвување на бруто биланс (почетен) и корегиран бруто биланс;
  • Евидентирање на набавка на нетековни-постојани средства (материјални и нематеријални);
  • Оформување на аналитичка евиденција постојани средства;
  • Методи на пресметка на амортизација;
  • Усогласеност помеѓу постојаните средства и аналитичката евиденција на постојани средства;
  • Евиденција на набавка ситен инвентар ;
  • Книжење на настани и трансакции поврзани со постојани (материјални и нематеријални) средства, пресметка на амортизација и отпис на ситен инвентар;
  • Евидентирање на тековни средства (парични, побарувања и финансиски вложувања);
  • Книжење на банкови изводи;
  • Евидентирање на обврски спрема добавувачи, вработени, кредитори и други;
  • Анализа на обврските со утврдување на потреба од корекција;
  • Изработка на касов извештај;
  • Пресметка на дневници за службени патувања;
  • Книжење на касови извештаи;
  • Евиденција на набавка на суровини, материјали и резервните делови;
  • Евиденција на набавка на стоки за склад;
  • Изработка на калкулација за пресметка на набавна цена;
  • Методи на вреднување на залихи;
  • Евиденција на набавка на стоки од увоз;
  • Евиденција на набавна на стоки во продавница;
  • Магацинско работење – магацински картици согласно  Законот за евиденција во трговијата;
  • Трошоци – поим, видови и книжење;
  • Услуги со карактер на материјални трошоци;
  • Нематеријални трошоци;
  • Плата и надоместоци од плата (пресметка и кннижење);
  • Надоместоци согласно законот за Работни одноци;
  • Книжење на настани поврзани со трошоци ;
  • Приходи;
  • Евиденција на продажба на стоки на големо на домашен и странски пазар (извоз);
  • Евиденција на продажба на стоки на мало;
  • Реализација на стоки на мало;
  • Расход по основ на набавна вредност на продадени стоки, или сопствени производи;
  • Книжење на настани (излезни фактури) поврзани со приходи и расходи;
  • Анализа на аналитички ставки на купувачи;
  • Евиденција на капитал и резерви;
  • Евиденција на почетен капитал;
  • Евиденција на добивка или загуба;
  • Практична примена на законот за Данок на додадена вредност;
  • Фактури – согласно законот за ДДВ;
  • Пресметка на данок на додадена вредност;
  • Изготвување на ДДВ пријава;
  • Книжење на ДДВ пријава;
  • Пресметка на данок на добивка;
  • Изготвување на даночен биланс за оданочување на добивката;
  • Правила за контрола на салда од средстава, обврски, приходи, расходи и капитал;
  • Затварање на сметките на приходи и расходи;
  • Финансиски извештаи;
  • Биланс на состојба (извештај на финансиска состојба);
  • Биланс на успех (извештај за добивка или загуба);
  • Отварање почетен биланс – почетен налог за наредна година;

Програмска подршка, опрема и материјал за обуката

Предавањата се одвиваат во опремена просторија со модерна технологија, практична работа на индивидуален компјутер со користење на сметководствен софтвер. Се изработуваат проекти, тестови и задачи за утврдување на стекнатите знаења за секоја целина пооделно, а со вкупен обем од 20 тестирања, како и наставен материјал во вид на прирачник.

Кои се придобивките?

  • Индивидуален пристап,
  • Софтвер за дома,
  • Даночен консалтинг,
  • Стручна литература,
  • Државно признаен  сертификат  за занимање “Службеник во сметководство.

Пријавување

  • Секој учесник треба да достави ПРИЈАВА ЗА ОБУКА.

Цена

18.000 денари

За невработени (попуст од 3.000) = 15.000 денари

Цената вклучува:

  • софтвер за сметководство со лиценца од една година,
  • Контен план;
  • Прирачник за финансово работење,
  • Наставен материјал,
  • Освежување (кафе, чај, цедевита) за време на паузата.

КОНТАКТ ТЕЛЕФОН ЗА ПОВЕЌЕ ИНФОРМАЦИИ: 078 383 053 / 02 3 22 00 54

Податоци за плаќање:

Примач: Нова Консалтинг.
Сметка: 3 0000000 2463254 Комерцијална банка.
Цел на дознака: ПО ФАКТУРА

Анализа на провајдери на обуки за сметководство (превземи)

Очекувани резултати

  • да ги познава основните законски прописи и дел од професионална регулатива (МСС, МСФИ, МСФИ за МСЕ);
  • да ги препознава и применува документите, да ја контролира нивната оформеност од аспект на законските прописи;
  • да ја разбере суштината на евидентирањето;
  • да ги разбира сметководствените настани;
  • да ги применува сметките од аналитички сметковен план и да изготвува налози за книжење;
  • да ја искаже билансната рамнотежа;
  • да отвори Т-е сметки со нивно точно салдо: дебитно или кредитно;
  • да ја разбира аналитичката евидеција за побарувања и обврски;
  • да ги дефинира и групира средствата, обврските и капиталот;
  • да го утврди расходот по основ на продадени залихи согласно МСС2;
  • да води евиденција на набавка и продажба врз основа на документи;
  • да пополнува материјална картица;
  • да поврзува конкретен проблем;
  • да ги анализира и утврдува точноста на сметките пред пресметка на данок на додадена вредност (поднесување на ДДВ пријава);
  • да го анализира дебитното, кредитното салдо сметките на средства, обврски, приходи, расходи и капитал;
  • да стекне способности за логично размислување, решавање на проблеми;
  • практично да ги применува стекнатите знаења и способности.

Стекнатото знаење од обуката претставува солидна основа за успешно работење на слушателите во: финансискиот сектор на компаниите од бизнис сферата, од државните органи или работа во банка.


Термини за обуки

  • 18.11.2019
  • 19.12.2019

Информации за предавачот

  • Дипл.ецц, овластен ревизор
  • Основач & CEO - ПКФ Нова Консалтинг
  • Партнер - Ефект плус, друштво за ревизија
  • Претседател - Надзорен Одбор на ИОРРМ
  • Интерен ревизор - ВФП фонд менаџмент 
  • Даночен консултант - WTS Германија
  • Превач на семинари и работилници
  • Надворешен консултант
  • Финансов директор, Електроелемент 2 год.
  • Финансов директор, АДССДП 4 години
  • Програмер и раководител на IT 10 год.
Прочитајте повеќе
Ние успеавме да докажеме како практичната едукација може да биде почеток на професионална кариера!

Nova Konsalting