Бидејќи генерацијата Z (моментално, 18-25 години) старее и се приклучува на работниот свет, ACCA и IFAC презедоа истражување за клучните проблеми со кои се соочуваат новите професионалци на оваа генерација.
Анкетирајќи 9.000 испитаници од gen Z на крајот на 2020 година, поединците беа запрашани за нивните аспирации во кариерата, потребите, грижите и перцепциите за бизнисот и работодавците. Анализата на наодите е презентирана во заедничкиот извештај ACCA / IFAC Groundbreakers: Gen Z и иднината на сметководството.
Овој извештај нуди препораки за gen Z додека тие се движат низ нивната кариера и обезбедува значителен увид за работодавците кои сакаат да ја вработат, развиваат и задржат оваа генерација на талент.
Клучни проблеми: Gen Z пораснал за време на економската криза, во моментов живее преку пандемијата COVID19 и ќе се соочи со влијанието на климатските промени.
Над 48% од испитаниците ја идентификуваа рамнотежата помеѓу работата и животот како клучен фактор на привлекување, но сепак од оние кои се веќе вработени, само 33% се задоволни. Ова сугерира дека работодавците сè уште можат да сторат повеќе за да им дадат приоритет на менталното здравје и благосостојба со цел да го привлечат и задржат најдобриот талент.
Gen Z бара фер плата и еднаквост на приходите. Gen Z е исто така амбициозна генерација - близу 60% очекуваат нивниот следен потег нагоре да биде во рок од 2 години. Бидејќи на gen Z му е многу пријатно со подвижноста (т.е. менување на работодавците), и покрај загриженоста околу безбедноста на работата, оваа генерација нема да се двоуми да продолжи понатаму доколку нивните очекувања во кариерата не можат да ги исполни нивниот сегашен работодавец.
Да се биде глобално најсвесна и најповрзана генерација, не е изненадувачки што gen Z посакува можности за меѓународно ангажирање и изложување. За сметководствените фирми во мрежите и за мултинационалните корпорации, дизајнирањето на структурирана програма за размена или испраќање може да биде привлечна опција за нови вработувања.
Како можат работодавците да се постават успешно во однос на Gen Z?
Врз основа на наодите од извештајот, ACCA и IFAC идентификуваа 10 начини на кои работодавците можат да го искористат потенцијалот на Gen Z на работното место. Препораките вклучуваат:
Допрете во дигиталното мајсторство на Gen Z: Остроумните компании ja гледаат Gen Z како амбасадори во дигитализацијата и го користат ова за да го охрабрат остатокот од бизнисот да се трансформира дигитално.
Размислете за „претприемништво“: Создадете култура каде што младите ќе можат да ги остварат своите претприемачки размислувања и способности во рамките на релативната безбедност на една организација.
Користете ги социјалните медиуми да ја препознаете моќта на врсниците: Активности на “амбасадориte на брендот” Gen Z се автентични, веруваат во универзитетските кампуси и ги охрабрат врсниците да бидат заинтересирани за сопствена организација која носи добри профити.
Бидете автентични и слушајте ја Gen Z: Gen Z ја цени автентичноста и смета дека тоа е клучен фактор при донесување првични одлуки за пристапување во организација.
Фокусирајте се на благосостојбата: Gen Z е загриженa за својата благосостојба, па затоа работодавците треба да го поддржат ова нудејќи избалансирано работно време.
Усогласување на целта на организацијата со индивидуалните потреби за развој: Компаниите треба да се залагаат, со цел да имаат силно влијанието врз поширокото општество. Gen Z сака да разбере каков може да биде нивниот придонес кон оваа визијата на компанијата.
Создадете можности за соработка меѓу работната сила: За да му помогнете на gen Z во напредокот, направете ги дел од поголемата слика.
Награда за резултатите, а не за влезовите: Работодавачите треба да се фокусираат на постигнатите резултати, наместо на часовите поминати на одредена задача.
Давајте континуиран фидбек: Создадете култура на континуирана повратна информација и признание - ова е од суштинско значење за ангажирање на Gen Z бидејќи тие пораснаа во светот на инстант комуникација и можности за дигитално оценување.
Преиспитајте го учењето: Направете го тоа кратко и визуелно за да го охрабрите учењето на Gen Z.
Дата, 02.07.2021